fuck u ! ~

fuck u ! ~

From A& L with love ..

I'm not gonna give a fuck anymore...
If you hurt me, I'm gonna hurt you.
That's how it's gonna be from now on...

3 ianuarie 2011

Can i hold you tonight ?

Nu stiu ce s.a intamplat .
De ne.am separat.
Stiu ca am gresit.
Da chiar te am iubit.
Stiu că e vina mea.
Acum cred,apartii altcuiva.
Si ma doare cand ma gandesc.
A , te iubesc .
Mi e dor de tine .
Singura nui prea bine.
Chiar nu ti pasă?
Sau orgoliul nu te lasă?
Stii ca putem revenii.
Lasa ma sa m.apropii.
Fugi prin mintea mea.
Te rog,nu ma uita.
Vreau sa stam impreună.
Sa ma duci pe luna.
Defapt sa simt ca atunci.
Când mi.a zis ca poti s.o ajungi.
Nu ma arunca asa.
Si nu mi arata usa.
Nu vreau sa plec.
Si nici tu,nu cred.
Amandoi am gresit.
Si stiu ca m.ai iubit.
Poate ma iubesti si.acum.
Dar fiecare are alt drum.
Stii ca nu mi convine.
Stii ca ţin la tine.
Lasa orgoliul prost.
Nu strica totu fara rost.
Lasa asta sa treaca.
Orice fac e ca tie sa ti placa.
Hai sa nu ne indepartam.
Nu vreau de la altii sa aflam.
Ca ne.am gasit pe cineva.
Stii si tu,nu i potrivit asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu